Proteinrike rundstykker

Fantastisk gode og sunne rundstykker som er enkle å slenge sammen, trenger ikke å heve, er perfekte på innhold (etter mitt kosthold hvertfall) og gjør godt for kroppen. Jeg bruker å lage opp og fryse, slik at jeg bare kan tine eller varme når jeg får lyst på. Perfekt å ta med til lunsj for eksempel!

(Her har jeg toppet med propud sjokolade og banan - for en kombinasjon!!)

Du trenger:
400g havregryn
400g mager cottage cheese
3 egg
2 eggehvite
1ts bakepulver
Et dryss salt og oreganokrydder

Mos alt med stavmikser. Fordel hele røra på et stekebrett (og del opp i ruter), fordel i brødform eller lag rundstykker og stek på 200 grader i ca 20 minutter. 
Lag gjerne opp dobbel eller trippel porsjon og frys - de er som sagt like gode etter noen minutter i mikro eller stekeovn. 


  2 kommentarer på "Proteinrike rundstykker"

Postet av: Sandra Marie
de er gode ja :-)
15.02.2017, 22:37
URL: http://sanmb.blogg.no
Postet av: Iselin Renée
Rundstykkene så veldig gode ut :)
16.02.2017, 14:33
URL: http://www.iselinrenee.blogg.no

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:



















Velkommen!




HANNA OLSEN
Treningsnarkoman med en interesse for sunn mat og bakst.

Kategorier


Hverdag. Trening. Kosthold. Oppskrifter. Inspirasjon. Omtaler. Tips. Videoer. Formbilder.

© Copyright


Blogg.no leverer teknologien bak denne bloggen. Bloggen er underlagt Lov om opphavsrett til åndsverk.
hits