Proteinrike rundstykker

Fantastisk gode og sunne rundstykker som er enkle slenge sammen, trenger ikke heve, er perfekte p innhold (etter mitt kosthold hvertfall) og gjr godt for kroppen. Jeg bruker lage opp og fryse, slik at jeg bare kan tine eller varme nr jeg fr lyst p. Perfekt ta med til lunsj for eksempel!

(Her har jeg toppet med propud sjokolade og banan - for en kombinasjon!!)

Du trenger:
400g havregryn
400g mager cottage cheese
3 egg
2 eggehvite
1ts bakepulver
Et dryss salt og oreganokrydder

Mos alt med stavmikser. Fordel hele rra p et stekebrett (og del opp i ruter), fordel i brdform eller lag rundstykker og stek p 200 grader i ca 20 minutter. 
Lag gjerne opp dobbel eller trippel porsjon og frys - de er som sagt like gode etter noen minutter i mikro eller stekeovn. 


  2 kommentarer p "Proteinrike rundstykker"

Postet av: Sandra Marie
de er gode ja :-)
15.02.2017, 22:37
URL: http://sanmb.blogg.no
Postet av: Iselin Rene
Rundstykkene s veldig gode ut :)
16.02.2017, 14:33
URL: http://www.iselinrenee.blogg.no

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:



















Velkommen!




HANNA OLSEN
Treningsnarkoman med en interesse for sunn mat og bakst.

Kategorier


Hverdag. Trening. Kosthold. Oppskrifter. Inspirasjon. Omtaler. Tips. Videoer. Formbilder.

Copyright


Blogg.no leverer teknologien bak denne bloggen. Bloggen er underlagt Lov om opphavsrett til ndsverk.
hits